Herní tvorba
OBOR 82-43-N/03
Charakteristika zaměření:
Bavilo by tě vyvíjet herní světy, navrhovat herní mechaniky a vytvářet kvalitní grafiku do vlastních her? V tomto kombinujeme výuku všech aspektů herní tvorby, naučíme tě jak využít digitální i tradiční média pro vznik vlastních designů, ale i využívat 3D prostor pro výrobu modelů a digitálních sculptů do svých projektů, které společně přivedeme k životu. At už jsi fanda do programování, deskovek nebo kreslení na tabletu, práce ve 3D nebo jen rád vymýšlíš a sepisuješ herní mechaniky a postupy, tento obor je právě pro tebe !
Uplatnění Absolventa:
Herní designér (Unity, Unreal Engine)
Herní 2D grafik (Photoshop, ProCreate)
Herní programátor (vizuální probramování C#)
Herní 3D modelář (Maya, Zbrush, Blender)
3D junior Animátor (Maya, Blender)
3D texturář (Substance Painter, Photoshop)
Pracovní možnosti:
Absolventi naleznou uplatnění v herních studiích
Studiích 3D grafiky a animace
Mohou dále pokračovat ve vzdělávání na VŠ
Absolventi jsou rovněž schopni založit vlastní živnost nebo firmu zabývající se výše uvedenou tvorbou
Kategorie a názvy vyučovacích předmětů | 1.r. | 2.r. | 3.r. |
Anglický jazyk | • | • | • |
Dějiny výtvarného umění | • | • | • |
Dějiny herní tvorby | • | ||
Figurální kresba | • | • | |
Výtvarná příprava, Concept art | • | ||
Multimediální technologie | • | ||
Základy filmové řeči | • | ||
Základy scénaristiky a dramaturgie | • | ||
Zvuk a hudba v multimediích | • | • | • |
Základy animované tvorby | • | ||
Digitální modelování a animace | • | • | • |
Herní tvorba | • | • | |
Herní design | • | • | • |
Programování digitálních her | • | • | |
Právnické a podnikatelské minimum | • | ||
Seminář o absolventské práci | • | ||
Odborná praxe | • | ||
Modulová výuka | • |
Legenda : • povinný předmět • volitelný předmět